Thursday, October 23, 2014

Kurus Dengan Sihat Bersama Shaklee

Sekiranya berat badan berlebihan dipanggil Obesiti. Sememangnya merisaukan. Ini adalah kerana Obesiti mampu membawa penyakit kronik seperti jantung,darah tinggi, kencing manis dan beberapa jenis kanser yang merbahaya.

Sekiranya ramai diantara kita menghidap penyakit ini pastinya satu hari nanti ianya memberikan kesan buruk kepada institusi kekeluargaan, produktiviti dan potensi negara terhadap pelabur asing.

Sebelum kita tersenarai diantara yang obesiti, marilah kita bersama-sama mengambil langkah pencegahan awal dengan mengawal berat badan. Tetapi bagaimanakah cara yang sesuai untuk diambil. Banyak lambakan produk diet diluar sana menanti anda. Apapun pilihn ditangan anda...

Sekiranya anda ingin Kurus secara sihat bersama Shaklee Jom teruskan pembacaan ..............



Jom kurus bersama Shaklee dengan mengamalkan 3konsep ini, iaitu Bakar, Buang & Bina...

BAKAR 

Lechitin / Omega Guard

Lechitin - Diestrak daripada kacang soya orgaik bukan GMO, setiap kapsul mengandungi 520mg lechitin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol. Lechitin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan lemak tak tepu.

Khasiatnya di dalam perlansingan ianya mampu menghalang obesiti dengan kaedah pembakaran lemak untuk kesan perlansingan yang seimbang.

Omega Guard - Merupakan minyak ikan terbaik dunia. Merupakan minyak ikan yang paling tulen di dunia kerana merangkumi 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA,DHA,ALA dan banyak lagi.

Cuma dengan satu sajian Omega Guara mampu membekalkan 905mg asid lemak omega 3 .EPA dan DHA

Khasiatnya di dalam perlansingan adalah - ianya mampu mengawal obesiti, merendahkan kolestrol dan mengurangkan risiko penyakit jantung.

BUANG (ALFAFA / HERB LAX)

ALFAFA -merupakan makanan yang paling kaya dengan nutirisi dan zat galian. 10 biji alfafa khasiatnya bersamaan segelas susu.

Khasiatnya di dalam perlansingan - menyingkirkan lemak dan kolestrol. Kajian klinikal telah membuktikan bahawa pengunaan jangka panjang mampu menghapuskan lemak,mengurangkan kolestrol,mencegah penyakit jantung,strok dan darah tinggi.

Mengandungi saponin yang bertindak seperti span yang menyerap kolestrol.

HERB LAX - Ramuan asas produk ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat.. Sifatnya mengalakan tindakan pembersihan lembut dan telah diuji secara klinikal ianya sesuai untuk tubuh bagi pengunaan jangka panjang.

Khasiatnya didalam perlansingan - membuang lemak dan toksin didalam tubuh badan. Meransang usus mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis dan mengempiskan perut.

BINA (CINCH/ESP)

CINCH - Makanan yang kaya dengan protein yang boleh menahan kelaparan yang mana boleh mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan.

Setiap kali anda minum Cinch Shaklee, anda akan mendapat 24gram protein,24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6gram serat larut.

Khasiatnya di dalam perlansingan - ianya membina otor, meningkatkan kdar metabolisma dan membakar kalori

ESP - Dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama. Menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur.

Khasiatnya di dalam perlansingan - Asid amino yang terkandung didalam ESP digunakan untuk membina otot dan meransang pembentukan kulit dan otot.

Jom kita tengok  TEstimoni penguna yang telah mengamalkan Set Kurus Dengan Sihat ini.....



Alhamdulillah, dengan izin Allah swt ramai yang berjaya untuk kurus dengan mengamalkan set kurus Shaklee ini. Tahniah kepada yang berjaya dan kepada anda yang ingin menurunkan berat badan bolehlah mencuba set kurus Shaklee ini. Insya Allah ianya dijamin selamat dan berkesan sekiranya anda berdisplin dan mengambilnya secara konsisten.

Ianya cuma makanan tambahan bagi melengkapkan kekurangan nutrisi didalam tubuh badan.

Ingin dapatkannya hari ini.. Jangan malu-malu hubungi saya............

 Pasti puas hati dan berbaloi-baloi!. 

Pekhidmatan penghantaran terus ke pintu rumah anda juga di sediakan sekiranya anda berada di sekitar Puchong, Shah Alam, Putra Height, Seri Kembangan, Serdang, Nilai, Salak Tinggi, Seremban, Seremban 2 dan Bandar Sri Sendayan.

Penghantaran secara Pos Laju buat anda yang berada di Sabah & Serawak..

Dapatkan Penjimatan HArga, dengan mendaftarkan diri anda sebagai ahli Shaklee. Berpeluang menjalankan bisnes online, menambahkan ilmu pengetahuan tentang kesihatan dan sekaligus membuka mata anda tentang betapa pentingnya pengambilan makanan tambahan didalam diet seharian..

Wakil Pengedar Shaklee Anda 

Aisha Malek 
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1090534 ] 
Contact Number : 017 256 9166 
SMS/WhatsApp : 017 256 9166 
Emel :myaishamalek@gmail.com
FB : Aisha Malek


Penafian: Semua penulisan/Testimoni yang terdapat di ruangan ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan sebarang penyakit. Sekiranya pembaca mengalami masalah kesihatan adalah dinasihatkan mendapat nasihat daripada pakar perubatan.
Kongsikan:

Wednesday, October 22, 2014

GLA Complex Membantu masalah Sengugut

Biasa di serang sengugut. Kadangakala apabila sengugut menyerang memang tidak senang duduk dibuatnya. Kadangkala terpaksa mengambil cuti sakit apabila sengugut datang menyerang. Sememangnya menyakitkan  hanya dirasai oleh mereka yang pernah menghidap sengugut.

Sengugut=period pain kesakitan dibahagian bawah pusat yang menyerang wanita ketika haid. Rasa sakit akibat sengugut adalah berpunca daripada rahim yang mengecut. Kebiasaannya sakit ini akan diringi dengan ketulan darah haid dan berserta tisu daripada selaput endometerium yang akan keluar melalui pangkal rahim.

Sekiranya anda menghadapi masalah sengugut ini dan menderita akibat sengugut, bolehlah mencuba GLA Complex ini. Dimana GLA membantu badan anda menampung kekurangan GLA (Gamma-lilonic acid) di dalam badan. Sekaligus, mengurangkan kesan sakit akibat sengugut.

Jom kita berkenalan dengan GLA Complex...

GLA complex Shaklee bersumber semulajadi iaitu diekstrak daripada herba tradisi yang dipercayai iaitu borage yang merupakan herba kegemaran orang barat - sejenis herba yang turut dapat merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.

Selain daripada itu, GLA Complex juga mampu mengawal selia estrogen dan testosteran yang terdapat di dalam badan dan sekali gus membantu mengurangkan simtom PMS seperti kesakitan,sakit payudara dan mood swing.

Bagi menambahkan keyakinan kita terhadap GLA Complex. mari kita lihat Testimoni penguna yang telah berpuas hati dengan pengunaan GLA Complex....

Testimoni 1:



Testimoni 2:




Alhamdullillah dengan izin Allah, ramai penguna dapat mengatasi masalah sengugut dengan pengunaan GLA Complex. Bukan saja sengugut hilang malah kulit muka pun bertambah cantik, jerawat dan jeragat makin pudat..

Bagi mendapatkan GLA Complex anda hari ini. SMS/ Whatsapp 0172569166. Saya sudi membantu anda...




Kongsikan:

Monday, October 20, 2014

TIPS menjaga anak demam.

Apabila anak mama demam lagi....hati mamalah yang paling risau.lebih-lebih lagi jika demam anak mama ini berpanjangan. Kadangkala nampak seperti tidak bermaya, merengek, menangis ,selsema, hidung tersumbat dan lebih merisaukan lagi apabila anak mama tidak berselera untuk makan.

Sangat merisaukan. Kadangkala dengan hati berat hati meninggalkan anak yang tidak sihat ke rumah pengasuh demi tuntutan kerja. Kerisauan di dalam hati, Hanya mama saja yang 
menanggungnya..betul tak Mama/Ibu/Emak/Mummy sekalian..Pasti anda pernah mengalami perasaan seperti ini...

Oleh yang demikian, saya tuliskan di sini serba sedikit info tentang demam dan beberapa TIPS untuk menjaga anak yang demam sebagai panduan kita bersama

* Kanak-kanak mempunyai antobodi yang lemah berbanding dewasa disebabkan itu mereka lebih mudah terkena demam,batuk dan selsema.

* Sekiranya demam anak anda sehingga 39C mengigil dan kurang selera makan boleh dikategorikan sebagai demam virus atau viral fever

* Elakkkan anak anda terdedah kepada cuaca panas di dalam jangka masa panjang.


TIPS untuk menjaga anak yang demam.

1) Berikan anak anda meminum banyak air kosong ataupun susu. Sekiranya masih juga kurang berselera, cuba berikan anak anda bubur ataupun sup sedikit demi sedikit bagi membuka selera makan anak anda.

2) Memastikan ubat diberi mengikut jadual yang telah ditetapkan. Sekiranya terdapat antibiotik yang diberikan oleh doktor, hendaklah dihabiskan.

3) Lap tubuh anak anda dengan kain basah sekiranya panasnya naik secara mendadak. Sekiranya anak anda demam melebihi 38C berserta batuk dan selsema, ianya boleh dikategorikan sebgai demam panas. Sila dapatkan rawatan segera kerana dikhuatiri ianya akan menyebabkan sawan.

4) Sekiranya ingin menghantar anak yang sedang demam ke rumah pengasuh ataupun pusat jagaan harian, maklumkan kepada pengasuh bahawa anak anda sedang demam sertakan ubat secukupnya dan terangkan pengambilan ubat yang betul.

3)  Berusaha memujuk anak anda untuk menjamah makanan bagi mengelakkan perut mereka kosong ataupun kembung. Selain daripada itu berikan mereka makanan tambahan seperti MEALSHAKE Shaklee bagi menampung kekurangan nutrisi di dalam tubuh badan anak anda.

Apa yang menarik tentang Mealshake ini..



Jom kita tengok, testimoni tentang keberkesanan mealshake 

Testimoni 1 :

Testimoni 2


Inilah masanya untuk mendapatkan MEALSHAKE, lebih lebih lagi OKtober ini merupakan bulan promosi bagi MEALSHAKE. Dapatkan segera untuk kesihatan simanja anda, Penjimatan bagi keluarga anda supaya tidak terus berulang alik ke klinik ataupun hospital

Untuk mendapatkan Mealshake anda hari ini boleh menghubungi saya ditalian 0172569166, Penghantaran terus ke depan pintu rumah anda sekiranya anda berada disekitar Puchong, Shah Alam, Putra Height,Seri Kembangan, Nilai,Port Dickson,Seremban 2,Bandar Sri Sendayan dan Pusat Bandar Seremban.

Penghantaran mengunakan pos laju  ke seluruh Malaysia juga disediakan untuk mereka yang berminat. 


Kongsikan:

Sebelum Terlena...3 Perkara..

Sebelum terlelap pada hari ini...semestinya ada doa yang diucapkan dan kata-kata azimat buat yang tersayang.

 Sesuatu yang terjadi disekeliling kita mengajar diri untuk menghargai dan bersyukur dengan apa yang dianugerahkan oleh Allah s.w.t. dengan Nikmatnya yang tidak ternilai.

Besar harapan agar nikmat ini terus dapat dikecapi dan terus mengisi ruang kehidupan ini.

Sungguhpun sebanyak mana nikmat yang dikurniaan Allah ini, pasti tidak mampu dibawa ke alam Barzakh melainkan 3 perkara..


1) Ilmu yang bermanafaat - 

2) Sedekah & Amal Jariah

3) Doa daripada anak-anak yang soleh..

Sedang Berusaha mencari ketiga-tiga diatas dan sememangnya mati itu pasti..
Kongsikan:

Saturday, October 18, 2014

ESP Shaklee - Bagus Sangat Ker?

Tercari-cari produk kesihatan apa yang paling laris..Semestinya ESP Shaklee. Anda sudah mencubanya? Tidak pernah mengetahui apakah ESP Shaklee sebelum ini. Tidak tahu khasiat yang terkandung di dalam ESP Shaklee ini.

Jangan risau, anda bukan keseorangan. Satu ketika dahulu saya juga seperti anda. Apabila sepupu saya memperkenalkan kepada saya tentang ESP shaklee ini. Saya sendiri tidak mempercayai tentang khasiatnya. Siap terpikir lagi. betul ke? sungguh berkhasiat minuman nih, harga pun boleh tahan jugak. heheehe.. Biasalah tanggapan-tanggapan palsu yang berlegar-legar diminda sentiasa membelenggu.

Memang benar kata pepatah, Tak kenal maka tak cinta.. Setelah mencuba ESP barulah saya yakin dengan khasiatnya. Memang tidak dinafikan lagi.Sangat berbaloi dan mengembirakan serta berpuas hati.

Sekarang ini, Secawan ESP pasti menjadi Sarapan wajib buat saya, diminum pula bersama madu. diconcang-concang bersama Shaker. Rasanya memang melazatkan dan mengenyangkan..Kadangkala saya campurkan dengan milo.. RAsanya sangat menyelerakan...

Jika dulu rutin harian, jika bersarapan pasti nasi lemak dibungkus bersama daun pisang menjadi keutamaan tetapi sekarang tidak lagi.

Jom kita layan Testimoni tentang ESP Shaklee ini..

Testimoni Sendiri dulu yer: Sejak saya minum ESP Shaklee ini, Membantu saya untuk berasa lebih kenyang. Di samping itu kulit juga semakin cerah..Kawan-kawan pun tegur manakala parut jerawat pulak semakin pudar. In Sha Allah saya akan teruskan pengambilan ESP ini.

Gambar saya kat header blog nih ye...


Selain itu, jom kita tgk testimoni penguna lain yang telah mendapat khasiat ESP nih..

Testimoni 2: Sebulan mengambil ESP sudah nampak perubahan pada kulit muka dan berat badan. Sangat memberansangkan. Kepada anda yang mempunyai masalah Kulit muka tidak sekata,parut jerawat,jerawat kenalah mencuba ESP ini sebagai salah satu usaha supaya kulit cantik menjadi milik anda....

Layan Testimoni penguna yang berpuashati....semoga dengan  pembelian anda mengatasi masalah anda dan membuat anda sangat-sangat berpuashati..




Testimoni 3: Cuba tengok testimoni kat bawah...Sangat menjeleskan...mesti nak kulit cantik macam puan nih jugakkan...Jom kita cuba ESP, satu hari nanti pasti kulit muka kita cantik macam beliau....dah cuba baru tahu khasiatnya....


Testimoni 4:Memperbaiki tisu kulit dengan menghilangkan bekas jerawat dan menghilangkan parut. Dengan syarat anda mengamalkannya secara konsisten..dan tanpa jemu berusaha.. Kecantikan milik anda.. Jemput baca testimoni penguna ESP dibawah..Puan Soraya amat berpuashati dengan pengunaan ESP selama 3 Bulan. Sangat berbaloi dan mengembirakan...



Dah tahu sebab kenapa anda MESTI memiliki ESP sebagai minuman harian.. Dari segi khasiatnya memang tidak dinafikan lagi dan Testimoni penguna yang telah mengamalkan ESP..membuatkan ESP ini merupakan Produk Hangat Shaklee yang anda harus miliki..

Lebih-lebih kagi Oktober 2014 ini merupakan bulan promosi ESP.. Memang tak rugi jika anda memilikinya..Promosi beli 6 PERCUMA 1. Sekaligus memberi anda peluang mendapat Keahlian Shaklee secara PERCUMA...Sangat berbaloi dan menarik...

Ingin dapatkan ESP anda hari ini.....Jangan segan-segan dan malu-malu...Untuk tempahan, hubungi saya sekarang. Pasti puas hati dan berbaloi-baloi!. 

Pekhidmatan penghantaran terus ke pintu rumah anda juga di sediakan sekiranya anda berada di sekitar Puchong, Shah Alam, Putra Height, Seri Kembangan, Serdang, Nilai, Salak Tinggi, Seremban, Seremban 2 dan Bandar Sri Sendayan.

Penghantaran secara Pos Laju buat anda yang berada di Sabah & Serawak..

Dapatkan Penjimatan HArga, dengan mendaftarkan diri anda sebagai ahli Shaklee. Berpeluang menjalankan bisnes online, menambahkan ilmu pengetahuan tentang kesihatan dan sekaligus membuka mata anda tentang betapa pentingnya pengambilan makanan tambahan didalam diet seharian..

Wakil Pengedar Shaklee Anda 

Aisha Malek 
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1090534 ] 
Contact Number : 017 256 9166 
SMS/WhatsApp : 017 256 9166 
Emel :myaishamalek@gmail.com
FB : Aisha Malek


Penafian: Semua penulisan/Testimoni yang terdapat di ruangan ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan sebarang penyakit. Sekiranya pembaca mengalami masalah kesihatan adalah dinasihatkan mendapat nasihat daripada pakar perubatan.
Kongsikan:

Friday, October 17, 2014

Cara Mudah untuk Merawat Sembelit.

Sembelit? Apakah itu sembelit? Anda sendiri tidak pasti sama ada anda menghidap sembelit atau tidak?. 

Rata-ratanya ramai diantara kita berasa malu bila membincangkan masalah sembelit ini. Kadangkala kita memandang ringan dengan masalah sembelit yang dialami tanpa mengetahui apakah kesannya kepada tubuh badan kita.

Jom kita baca dulu serba sedikit info tentang sembelit yang kadangkala menganggu-gugat aktiviti harian kita.

Sembelit berlaku apabila seseorang membuang air besar kurang tiga kali seminggu. Ianya berlaku apabila penghidap sembelit perlu meneran bagi mengeluarkan najis tersebut. Kadangkala penghidap sembelit akan mengambil masa yang lama apabila berada di dalam tandas. Adalah membahayakan jika najis yang keluar berserta darah.

Sekiranya najis yang keluar berserta darah, adalah diharap penghidap sembelit teruslah pergi mendapatkan rawatan doktor. Besar kemungkinan konsultasi daripada doktor mampu menyelamatkan nyawa anda.

Kesan daripada sembelit, penghidapnya akan merasa tidak puas selepas membuang air besar, perut membuncit dan kerap sakit perut. Selain daripada itu, jika dibiarkan berlarutan ia mampu menyebabkan kanser usus, pada bahagian tubuh yang lain dan appendiks.  Dan yang lebih membahayakan  apabila sembelit mampu membuatkan keseluruhan badan bertoksik yang mana bahan bertoksik didalam badan tidak dikeluarkan dengan sempurna.

Ish!! Jangan dipandang ringan tentang sembelit ini. Secara senyap ianya memberi kesan yang berbahaya kepada tubuh badan.senyap-senyap boleh menyebabakan kanser..

Bahayakan nyer Sembelit nihh!!...Seterusnya jom kita tengok bagaimanakah cara mudah untuk mengatasi sembelit ini.

1) Pastikan anda minum air yang mencukupi. Sekurang-kurangnya 3Liter sehari bagi memastikan badan anda mendapat air secukupnya.

2) Utamakan pengambilan sayur-sayuran dan buah-buahan didalam diet seharian. Ini adalah kerana setiap buah-buahan atau sayur-sayuran tersebut mempunyai fungsi pelawas yang tersendiri.

3) Amalkan meminum air panas sewaktu pagi,

4) Segera ke tandas apabila anda mengalami tanda-tanda ingin membuang air besar. Jangan bertangguh dan malas untuk membuang air besar. Ini akan menyebabkan najis terkumpul dan terbentuk menjadi keras.

5) Mencuba supplement yang digemari oleh penghidap sembelit iaitu Herblax. Berkesan, Selamat, Halal dan diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

Ianya merupakan kombinasi sains perubatan dan teknologi.Mengandungi 9 Herba semulajadi yang berperanan membersihkan usus dan perut dengan tindakan pembersihan yang lembut,membersihkan usus dan melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan kepada usus.


Apa kata penguna yang telah mengunakan Herblax ini...Jom kita lihat testimoni penghidap sembelit yang telah mengamalkan Herblax dan berpuashati dengan manafaat yang diperolehi..

Testimoni 1: Bagi yang ingin menurunkan berat badan. Boleh juga mencuba herbalax di dalam pengambilan diet harian. Ini adalah kerana Herblax mampu mendetox segala toksik yangberada di dalam tubuh badan anda..


 Testimoni 2: tiada lagi perut buncit, masalah membuang juga tidak lagi menjadi masalah kepada penguna Herbalax ini. dan sememangnya ianya berkesan dan. Ucapkan selamat tinggal kepada sembelit dan Perut buncit yang memalukan.



Testimoni 3: Perut terasa ringan dengan pengambilan Herblax kerana ia membantu proses pembuangan dengan lancar. Tak percaya, cer tengok testimoni dibawah. Semoga Herbalax yang anda miliki nanti berjaya mengurangkan masalah sembelit anda..



Ingin mendapatkan sebotol Herblax anda hari ini .....Jangan segan-segan dan malu-malu...Untuk tempahan, hubungi saya sekarang. Pasti puas hati dan berbaloi-baloi!. 

Pekhidmatan penghantaran terus ke pintu rumah anda juga di sediakan sekiranya anda berada di sekitar Puchong, Shah Alam, Putra Height, Seri Kembangan, Serdang, Nilai, Salak Tinggi, Seremban, Seremban 2 dan Bandar Sri Sendayan.

Penghantaran secara Pos Laju buat anda yang berada di Sabah & Serawak..

Dapatkan Penjimatan HArga, dengan mendaftarkan diri anda sebagai ahli Shaklee. Berpeluang menjalankan bisnes online, menambahkan ilmu pengetahuan tentang kesihatan dan sekaligus membuka mata anda tentang betapa pentingnya pengambilan makanan tambahan didalam diet seharian..
Wakil Pengedar Shaklee Anda 

Aisha Malek 
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1090534 ] 
Contact Number : 017 256 9166 
SMS/WhatsApp : 017 256 9166 
Emel :myaishamalek@gmail.com
FB : Aisha Malek


Penafian: Semua penulisan/Testimoni yang terdapat di ruangan ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan sebarang penyakit. Sekiranya pembaca mengalami masalah kesihatan adalah dinasihatkan mendapat nasihat daripada pakar perubatan.
Kongsikan:

Thursday, October 16, 2014

Basic H - Pembantu Rumah yang Hebat.

Hujung minggu hampir tiba...masa untuk mengemas rumah. 
Almaklumlah Isnin hingga Jumaat sibuk dengan kerja di pejabat(keluar pagi, balik petang) dan aktiviti seharian.Jadinya hujung minggu sememangnya memperuntukan masa untuk mengemas rumah.Menyapu, menyusun, mop lantai,membersihkan tandas, membersihkan peti ais dan membasuh baju,menyusun baju didalam almari semamangnya sangat-sangat sibuk. Sedar tak sedar, sehingga ke petang masih ada lagi kerja rumah yang tidak dilaksanakan.
Kadangkala terbayang jugak, agaknya bagaimanakah aktiviti seharian buat mereka yang bergelar surirumah sepenuh masa. Tanggungjawab yang dipikul memang membuatkan mereka tidak kering tangan dibuatnya. Untuk memastikan rumah dalam keadaan kemas dan teratur. Kepada kawan-kawan yang bergelar surirumah sepenuh masa, saya sememangnya bangga dengan kalian ini adalah kerana saya sendiri tidak pasti adakah saya mampu untuk menjalankan aktiviti seharian seperti kalian. Besar jasa kalian sebagai surirumah sepenuh masa kepada rumahtangga.
Di dalam sibuk kita mengemas rumah sendirian, kadangkala kita perlukan pembantu sebagai pemudahcara. Jadinya, hari ini saya ingin mencadangkan bahawa setiap rumah MESTI mempunyai BASIC H. Ianya merupakan pencuci Organik yang dihasilkan daripada serpihan-serpihan vitamin serta terdapat molekul-molekul halus didalamnya.
Basic H ini sangat sesuai untuk semua kerja-kerja rumah dan membantu anda menyelesaikan kerja rumah dengan selamat, tanpa bahan kimia yang membimbangkan dan sangat lembut pada tangan.
Di dalam masa yang sama, Basic H berkuasa menghilangkan kotoran di permukaan baju,lantai dan dinding.
Dengan hanya beberapa titik saja pengunaanny. mampu membantu anda membersihkan permukaan cermin, dapur, lantai, tandas. Pasti anda akan merasai kehebatannya dan sekaligus membantu anda berjimat, Sebotol tahan sehingga 6 bulan dengan pembelian yang tidak memcecah ratusan ringgit.
Apabila gambar berbicara jom kita tengok hasil daripada pengunaan Basic H :
Testimoni 1 : Dapur yang dulunya karat, setelah mengunakan BAsic H kelihatan berkilat dan idak perlu bertukar kepada yang baru..Sangat menjimatkan..

Testimoni 2 : Lantai menjadi lebih berkilat daripada biasa. Sememangnya menakjubkan. Siapa yang tidak mahu lantai rumah berkilat, berseri.....


Ingin mendapatkan sebotol Pembantu Rumah anda yang Hebat ( BAsic H) .....Jangan segan-segan dan malu-malu...Untuk tempahan, hubungi saya sekarang. Pasti puas hati dan berbaloi-baloi!. 

Pekhidmatan penghantaran terus ke pintu rumah anda juga di sediakan sekiranya anda berada di sekitar Puchong, Shah Alam, Putra Height, Seri Kembangan, Serdang, Nilai, Salak Tinggi, Seremban, Seremban 2 dan Bandar Sri Sendayan.

Penghantaran secara Pos Laju buat anda yang berada di Sabah & Serawak

Wakil Pengedar Shaklee Anda 

Aisha Malek 
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1090534 ] 
Contact Number : 017 256 9166 
SMS/WhatsApp : 017 256 9166 
Emel :myaishamalek@gmail.com
FB : Aisha Malek


Penafian: Semua penulisan/Testimoni yang terdapat di ruangan ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan sebarang penyakit. Sekiranya pembaca mengalami masalah kesihatan adalah dinasihatkan mendapat nasihat daripada pakar perubatan.

Kongsikan:

Wednesday, October 15, 2014

Cinch Energy Tea Mix.....Direka khas buat peminat Tea..

Mamak! kasi Tea O ais satu!! ... pasti ada yang order. dan sekaligus pasti ada peminat tea diluar sana sudah terbiasa dengan ayat tersebut.

Ada peminat tea kat sini? Anda merupakan seorang peminat tea dan tidak terlepas daripada memesan sebarang jenis minuman berunsurkan tea. Jika ada, kita serupa..Saya sendiripun merupakan peminat tea tetapi setelah mengetahui Shaklee pun mempunyai Tea yang berkhasiat,secara beransur-ansur saya beralih arah daripada memesan Tea O mamak kepada Cinch Energy Tea Mix. Minum Tea dirumah dan Bancuh sendiri kat kedai mamak takde Cinch Energy Tea Mix nih.


Sejujurnya.. saya mengamalkan Tea Energy Tea Mix semenjak bulan Ramadhan tempohari. Faham-faham jelah kan, setelah bekerja sepanjang hari, memasak dan menyediakan menu untuk berbuka puasa,solat maghrib,solat Isyak, mengemas dapur serba sedikit dan berbagai aktiviti rumahtangga yang menuntut keperluan tenaga yang tinggi. Kesudahannya, saya terlelap seawal 9.30 malam tanpa melakukan solat sunat terawikh..Terkilannya rasa hati sebabnya tak terdaya untuk melakukan solat sunat yang cuma dilakukan setahun sekali itu. Siapa tahu ini ramadhan yang terakhir bagi saya. Tapi besar harapan saya supaya dapat bertemu Ramadhan di tahun hadapan.

Tetapi setelah meminum secawan Cinch Energy Tea Mix selepas solat Maghrib pada salah satu malam Ramadhan yang lalu. Tiada lagi rasa keletihan,kurang bermaya,letih,lesu dan longlai dan seterusnya dengan Izin Allah s.w.t memberikan saya tenaga untuk melakukan solat sunat Terawikh dirumah.Almaklumlah Sufiya kecik lagi untuk dibawa ke masjid yang berdekatan,risau nanti mengganggu jemaah yang lain.

Cinch Energy Tea Mix merupakan Tea yang telah diekstrak daripada Tea-tea terpilih seperti Matcha Green Tea,Red Tea Extract,White Tea & Rooibos Rea Tea. Ini merupakan gabungan Tea terbaik dan berkualiti.
Diantara kebaikan Cinch Energy Tea Mix - ianya merupakan penggalak tenaga semulajadi,.Ditambahpula dengan Taurina yang mana ianya mampu meningkatkan tenaga dan memberi ketahanan kepada tubuh badan.Sekaligus ianya selamat diminum kerana tidak mengandungi gluten,tiada perasa tiruan,pewarna dan bahan pemanis.

PERHATIAN kepada Peminat KOPI/SODA/MINUMAN MANIS.....Cinch Energy Tea Mix juga boleh dijadikan minuman alternatif kepada kopi,soda ataupun manisan. Ianya juga boleh diminum secara panas dan sejuk. Ini adalah kerana ianya mampu mengekalkan kecergasan tubuh. Sememangnya, tidak rugi anda memilikinya bagi mengekalkan kecergasan dan kesihatan.

Minuman ini sangat sesuai untuk semua golongan teramatlah sesuai bagi mereka yang sentiasa sibuk,aktif dan mereka yang memerlukan tahap tenaga yang tinggi.Ini adalah kerana minuman Tea ini mampu membekalkan tenaga. Ianya juga sangat sesuai bagi mereka yang sedang berdiet supaya tidak merasa letih,lesu dan tidak bermaya.

Ingin mendapatkan sekotak Cinch Energy Tea Mix anda hari ini...Jangan segan-segan dan malu-malu...Untuk tempahan, hubungi saya sekarang. Pasti puas hati dan berbaloi-baloi!. Pekhidmatan penghantaran terus ke pintu rumah anda juga di sediakan sekiranya anda berada di sekitar Puchong, Shah Alam, Putra Height, Seri Kembangan, Serdang, Nilai, Salak Tinggi, Seremban, Seremban 2 dan Bandar Sri Sendayan.


Wakil Pengedar Shaklee Anda 

Aisha Malek 
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1090534 ] 
Contact Number : 017 256 9166 
SMS/WhatsApp : 017 256 9166 
Emel :myaishamalek@gmail.com
FB : Aisha Malek


Penafian: Semua penulisan/Testimoni yang terdapat di ruangan ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan sebarang penyakit. Sekiranya pembaca mengalami masalah kesihatan adalah dinasihatkan mendapat nasihat daripada pakar perubatan.
Kongsikan:

Tentang Saya

Tentang Saya
Kesihatan & Blogging Minat Saya. Berniat membantu anda supaya memperolehi kesihatan yang baik bersama Shaklee

Popular Posts

Categories

Contact Us

Name

Email *

Message *

Total Pageviews