Saturday, October 18, 2014

ESP Shaklee - Bagus Sangat Ker?

Tercari-cari produk kesihatan apa yang paling laris..Semestinya ESP Shaklee. Anda sudah mencubanya? Tidak pernah mengetahui apakah ESP Shaklee sebelum ini. Tidak tahu khasiat yang terkandung di dalam ESP Shaklee ini.

Jangan risau, anda bukan keseorangan. Satu ketika dahulu saya juga seperti anda. Apabila sepupu saya memperkenalkan kepada saya tentang ESP shaklee ini. Saya sendiri tidak mempercayai tentang khasiatnya. Siap terpikir lagi. betul ke? sungguh berkhasiat minuman nih, harga pun boleh tahan jugak. heheehe.. Biasalah tanggapan-tanggapan palsu yang berlegar-legar diminda sentiasa membelenggu.

Memang benar kata pepatah, Tak kenal maka tak cinta.. Setelah mencuba ESP barulah saya yakin dengan khasiatnya. Memang tidak dinafikan lagi.Sangat berbaloi dan mengembirakan serta berpuas hati.

Sekarang ini, Secawan ESP pasti menjadi Sarapan wajib buat saya, diminum pula bersama madu. diconcang-concang bersama Shaker. Rasanya memang melazatkan dan mengenyangkan..Kadangkala saya campurkan dengan milo.. RAsanya sangat menyelerakan...

Jika dulu rutin harian, jika bersarapan pasti nasi lemak dibungkus bersama daun pisang menjadi keutamaan tetapi sekarang tidak lagi.

Jom kita layan Testimoni tentang ESP Shaklee ini..

Testimoni Sendiri dulu yer: Sejak saya minum ESP Shaklee ini, Membantu saya untuk berasa lebih kenyang. Di samping itu kulit juga semakin cerah..Kawan-kawan pun tegur manakala parut jerawat pulak semakin pudar. In Sha Allah saya akan teruskan pengambilan ESP ini.

Gambar saya kat header blog nih ye...


Selain itu, jom kita tgk testimoni penguna lain yang telah mendapat khasiat ESP nih..

Testimoni 2: Sebulan mengambil ESP sudah nampak perubahan pada kulit muka dan berat badan. Sangat memberansangkan. Kepada anda yang mempunyai masalah Kulit muka tidak sekata,parut jerawat,jerawat kenalah mencuba ESP ini sebagai salah satu usaha supaya kulit cantik menjadi milik anda....

Layan Testimoni penguna yang berpuashati....semoga dengan  pembelian anda mengatasi masalah anda dan membuat anda sangat-sangat berpuashati..




Testimoni 3: Cuba tengok testimoni kat bawah...Sangat menjeleskan...mesti nak kulit cantik macam puan nih jugakkan...Jom kita cuba ESP, satu hari nanti pasti kulit muka kita cantik macam beliau....dah cuba baru tahu khasiatnya....


Testimoni 4:Memperbaiki tisu kulit dengan menghilangkan bekas jerawat dan menghilangkan parut. Dengan syarat anda mengamalkannya secara konsisten..dan tanpa jemu berusaha.. Kecantikan milik anda.. Jemput baca testimoni penguna ESP dibawah..Puan Soraya amat berpuashati dengan pengunaan ESP selama 3 Bulan. Sangat berbaloi dan mengembirakan...



Dah tahu sebab kenapa anda MESTI memiliki ESP sebagai minuman harian.. Dari segi khasiatnya memang tidak dinafikan lagi dan Testimoni penguna yang telah mengamalkan ESP..membuatkan ESP ini merupakan Produk Hangat Shaklee yang anda harus miliki..

Lebih-lebih kagi Oktober 2014 ini merupakan bulan promosi ESP.. Memang tak rugi jika anda memilikinya..Promosi beli 6 PERCUMA 1. Sekaligus memberi anda peluang mendapat Keahlian Shaklee secara PERCUMA...Sangat berbaloi dan menarik...

Ingin dapatkan ESP anda hari ini.....Jangan segan-segan dan malu-malu...Untuk tempahan, hubungi saya sekarang. Pasti puas hati dan berbaloi-baloi!. 

Pekhidmatan penghantaran terus ke pintu rumah anda juga di sediakan sekiranya anda berada di sekitar Puchong, Shah Alam, Putra Height, Seri Kembangan, Serdang, Nilai, Salak Tinggi, Seremban, Seremban 2 dan Bandar Sri Sendayan.

Penghantaran secara Pos Laju buat anda yang berada di Sabah & Serawak..

Dapatkan Penjimatan HArga, dengan mendaftarkan diri anda sebagai ahli Shaklee. Berpeluang menjalankan bisnes online, menambahkan ilmu pengetahuan tentang kesihatan dan sekaligus membuka mata anda tentang betapa pentingnya pengambilan makanan tambahan didalam diet seharian..

Wakil Pengedar Shaklee Anda 

Aisha Malek 
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1090534 ] 
Contact Number : 017 256 9166 
SMS/WhatsApp : 017 256 9166 
Emel :myaishamalek@gmail.com
FB : Aisha Malek


Penafian: Semua penulisan/Testimoni yang terdapat di ruangan ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan sebarang penyakit. Sekiranya pembaca mengalami masalah kesihatan adalah dinasihatkan mendapat nasihat daripada pakar perubatan.
Kongsikan:

0 comments :

Post a Comment

Tentang Saya

Tentang Saya
Kesihatan & Blogging Minat Saya. Berniat membantu anda supaya memperolehi kesihatan yang baik bersama Shaklee

Popular Posts

Categories

Contact Us

Name

Email *

Message *

Total Pageviews