Wednesday, February 25, 2015

Multivitamin untuk Dewasa..

Pentingnya ambil vitamin di dalam diet seharian kerana ianya mampu menyokong keperluan zat yang diperlukan oleh tubuh badan kita. Kekurangan vitamin dan nutrisi akan menyebabkan kita semakin lemah, longlai dan lesu.

Zaman moden yang segera pantas dan ditambah pula dengan keadaan cuaca yang tidak menentu. Kadang-kadang menyebabkan keadaan tubuh badan pun turut sama menjadi tidak menentu. Sekejap demam, sekejap selsema, sekejap batuk dan bermacam-macam lagi penyakit yang singgah. Bukan nak salahkan penyakit yang datang, tetapi bagaimanakah ikhtiar kita didalam cuba mengelak daripada terkena penyakit tersebut.

Jadi saya sarankan kepada kawan-kawan diluar sana, Ambillah Vitalea Shaklee yang merupakan multivitamin terbaik yang mengandungi 23 vitamin dan mineral.
  • Ianya mengandungi 2 kali lebih magnesium untuk mengekalkan rentak jantung, otot, dan fungsi saraf

  •  2 kali lebih Beta karotena untuk membentuk vitamin A yang lebih biopotent -

  •  3 kali lebih selenium untuk melindungi paru-paru, kolon dan prostat -

  • 3 kali lebih vitamin K untuk menyokong proses pembinaan tulang -

  • 6 kali lebih boron untuk menyokong kesihatan tulang -

  • 10 kali lebih Biotin yang menyokong proses pengeluaran tenag


 Mereka yang memerlukan sihijau vitalea ini adalah

Individu dewasa yang mementingkan kesihatan dan kecergasan tubuh jangka panjang -

 Individu yang tidak lengkap diet hariannya -

Individu yang ingin meningkatkan sistem imun -

 Remaja yang sedang membesar -

Wanita yang mementingkan kesejahteraan kesihatan mereka -

Lelaki - semua peringkat umur dewasa lelaki -

Individu yang menopous

Wanita yang baru bersalin
 
Bagi anda yang berada di Seremban, Seremban2, Bandar Sri Sendayan,Labu, Nilai,Port Dickson, Puchong, Seri kembangan dan Shah Alam. Perkhidmatan penghantaran terus kerumah anda disediakan.
 
 Bagi yang berada di luar kawasan, penghantaran secara mengunakan pos laju juga disediakan. Untuk mendapatkan penjimatan, adalah digalakkan untuk menjadi ahli Shaklee yang berdaftar . Boleh dapatkan produk Shaklee dengan lebih murah. Jika ingin memulakan perniagaan Shaklee tunjuk ajar akan diberikan oleh master yang berpengalaman..

 
  
Kongsikan:

Monday, February 23, 2015

Multivitamin Terbaik buat Anak Tersayang - Vitalea For Chlidren

Setelah 3 tahun tiada dipasaran. Kini ianya kembali.. Telah ditambah dengan 18 jenis vitamin yang mampu membantu anak menjadi cergas, aktif dan sihat selalu. Multivitamin ini terbaik buat anak anda. Ianya berperisa anggur dan lazat. Sekali dicuba pasti nak lagi..Rasanya seakan gula - gula berperisa anggur.



Vitamin yang ini sememangnya direka khas buat anak kecil yang sedang membesar. Al maklumlah, untuk membesar memerlukan perbagai khasiat. Diantara khasiat yang terkandung di dalam Vitalea ini adalah seperti berikut :

1) Lengkap 100% vitamin C,D,E dan 8 jenis kumpulan vitamin B
2) Tiada pewarna dan perisa tiruan
3) Mempunyai 200mg Kalsium, Magnesium, Sinc, Cooper dan berbagai vitamin yang berkhasiat
4) Mengandungi Xylitol, yang tidak menyebabkan kerosakan pada gigi.

Berikan anak anda Multivitamin Vitalea hari ini kerana ianya merupakan pilihan ibu bapa yang bijak seperti anda.

 
PROMOSI FEBRUARI 2015
 
 BELI 3 PERCUMA SATU,
HARGA PROMOSI LEBIH MURAH DARIPADA BIASA............  

Kepada kawan-kawan diluar sana yang berminat untuk mendapat Multivitamin buat anak kesayangan ..Jangan segan silu, anda boleh hubungi saya ditalian 0172569166.

 Bagi anda yang berada di Seremban, Seremban2, Bandar Sri Sendayan,Labu, Nilai,Port Dickson, Puchong, Seri kembangan dan Shah Alam. Perkhidmatan penghantaran terus kerumah anda disediakan.

Bagi yang berada di luar kawasan, penghantaran secara mengunakan pos laju juga disediakan. Untuk mendapatkan penjimatan, adalah digalakkan untuk menjadi ahli Shaklee yang berdaftar m. Boleh dapatkan produk Shaklee dengan lebih murah. Jika ingin memulakan perniagaan Shaklee tunjuk ajar akan diberikan oleh master yang berpengalaman..

 
 
 
 
Kongsikan:

Thursday, February 12, 2015

Cara Mudah Memperbaiki Hubungan Suami Isteri

Terasa seperti sesuatu di dalam perhubungan rumah tangga anda... Ish, saya nih bukanlah pakar kaunseling yang bertauliah tetapi sekiranya dapat mengesan sesuatu yang kurang itu, cepat-cepatlah bertindak.. Jangan dibiarkan melarat..nanti ada pulak yang menderita..

Rawatan dari dalam itu penting, begitu juga dengan pengambilan Alfafa ini..

Hari ini nak bercerita tentang keberkesanan Alfafa didalam memperbaiki hubungan Suami Isteri. Ramai yang berpuas hati dengan hasilnya.. Suami gembira, Isteri Riang barulah rumahtangga Bahagia selalu..

Tak percaya....Jom kita tengok testimoni, penguna yang telah mengamalkan Alfafa ini.

Testimoni 1:
 






kan dah kata...dengan pengambilan Alfafa hubungan suami isteri bertambah menarik. Ianya juga boleh dimakan bersama suami. Khasiatnya boleh dikongsi bersama..
 
Siapa yang tidak mahu dipuji seperti anak dara.........jika mahu dipuji, jom kita amalkan Alfafa Shaklee hari ini.
 
Dimana untuk untuk mendapatkan ALFAFA Shaklee ini.. Saya sedia membantu anda.
 
Bagi anda yang berada di Seremban, Seremban2, Bandar Sri Sendayan,Labu, Nilai,Port Dickson, Puchong, Seri kembangan dan Shah Alam. Perkhidmatan penghantaran terus kerumah anda disediakan.
 
 Bagi yang berada di luar kawasan, penghantaran secara mengunakan pos laju juga disediakan. Untuk mendapatkan penjimatan, adalah digalakkan untuk menjadi ahli Shaklee yang berdaftar . Boleh dapatkan produk Shaklee dengan lebih murah. Jika ingin memulakan perniagaan Shaklee tunjuk ajar akan diberikan oleh master yang berpengalaman..

Kongsikan:

Tuesday, February 10, 2015

Kebaikan Advance Joint Health Shaklee

Pasti ramai diantara kita yang mengalami sakit lutut dan sendi.. Sakit ini tidak mengira umur. Kadangkala ketika ianya menyerang membuatkan kita sukar hendak bergerak. Tetapi jika dibiarkan melarat mungkin menyebabkan kita sukar untuk berjalan. Bukan saja nak berjalan, malah nak mendirikan solat pun susah dibuatnya..

Jadinya, Sebelum sakit lutut atau sendi ini menjadi masalah di dalam kehidupan kita dan menyukarkan untuk bergerak ke sana-sini . Jom kita amalkan pengambilannya AJHT didalam diet seharian. Supplement ini sememangnya khas untuk mereka yang sakit-sakit sendi - ianya mampu menguatkan flexibiliti dan fungsi sendi. Sekaligus menyokong kesihatan sendi yang berpanjangan.

Keberkesanan boleh dilihat seawal 5 hari....

Jom kita lihat testimoni, penguna yang telah mengamalkan AJHT ini:

Testimoni 1:



Testimoni 2:


Testimoni 3:



Kebanyakannya mak & ayah kita yang mengalami sakit lutut ni...Almaklumlah dah berusia..Apakata tindakan anda sebagai anak untuk memberikan mereka supplement khas ini. Pemberian sekecil ini tidak mampu membalas jasa baik mereka terhadap kita...betul tak..

Fikir-fikirkan dan renung-renungkan...


PROMOSI FEBRUARI 2015
 
BELI 3 PERCUMA SATU, HARGA PROMOSI
LEBIH MURAH DARIPADA BIASA............
 
 
Kepada kawan-kawan diluar sana yang berminat untuk mendapat AJHT ini..Jangan segan silu, anda boleh hubungi saya ditalian 0172569166.

Bagi anda yang berada di Seremban, Seremban2, Bandar Sri Sendayan,Labu, Nilai,Port Dickson, Puchong, Seri kembangan dan Shah Alam. Perkhidmatan penghantaran terus kerumah anda disediakan.

Bagi yang berada di luar kawasan, penghantaran secara mengunakan pos laju juga disediakan. Untuk mendapatkan penjimatan, adalah digalakkan untuk menjadi ahli Shaklee yang berdaftar m. Boleh dapatkan produk Shaklee dengan lebih murah. Jika ingin memulakan perniagaan Shaklee tunjuk ajar akan diberikan oleh master yang berpengalaman..


Kongsikan:

Friday, February 06, 2015

Jika Kita....

Jika kita,
tidak mahu, orang lain mengumpat pasal kita...
Kita jangan mulakan untk mengumpat orang lain....

Jika kita tidak mahu
orang lain berkata buruk tentang kita..
Jangan sesekali kita mencari keburukan orang lain..

Jika kita tidak mahu,
orang lain mengaibkan kita
Jangan sesekali kita mengaibkan orang lain..

Berfikir perkara yang baik-baik,
bercakap perkara yang baik-baik.
Minta yang baik-baik
dan
Sangka yang baik-baik

Pasti semuanya baik-baik belaka...
Kongsikan:

Wednesday, February 04, 2015

Promosi Februari 2015 - Menjimatkan & Menguntungkan

Assalamualaikum dan salam sejahtera...............

Kembali bersiaran.. dah lama tak update blogkan, rasanya mcam dah bersawang blog kesayangan ni..Sebelum ianya bersawang, saya teruskan entry pada kali ini dengan Promosi Februari yang memberi penjimatan hebat kepada penguna-penguna produk Shaklee sekalian...
 
 


Jeng...jeng...jeng...inilah dia produk yang ada promosi pada bulan ini..
























Kepada kawan-kawan diluar sana yang berminat untuk mendapat produk Shaklee yang sedang dipromosikan ini..Jangan segan silu, anda boleh hubungi saya ditalian 0172569166.

Bagi anda yang berada di Seremban, Seremban2, Bandar Sri Sendayan,Labu, Nilai,Port Dickson, Puchong, Seri kembangan dan Shah Alam. Perkhidmatan penghantaran terus kerumah anda disediakan.

 Bagi yang berada di luar kawasan, penghantaran secara mengunakan pos laju juga disediakan. Untuk mendapatkan penjimatan, adalah digalakkan untuk menjadi ahli Shaklee yang berdaftar m. Boleh dapatkan produk Shaklee dengan lebih murah. Jika ingin memulakan perniagaan Shaklee tunjuk ajar akan diberikan oleh master yang berpengalaman..

Untuk khasiat & testimoni produk ini, kita cerita dientry yang akan datang.......

Tiada yang penting melainkan kesihatan diri, kesihatan keluarga dan kesihatan insan-insan kesayangan yang berada disekekeliling kita......
Kongsikan:

Tentang Saya

Tentang Saya
Kesihatan & Blogging Minat Saya. Berniat membantu anda supaya memperolehi kesihatan yang baik bersama Shaklee

Popular Posts

Categories

Contact Us

Name

Email *

Message *

Total Pageviews